دفتر پلیس+10 شعبه رشت

دفتر پلیس+10 رشت

دفتر پلیس+10 رشت

احتمالا کمتر کسی باشد که نام دفتر پلیس + 10 یا خدمات الکترونیک انتظامی را نشنیده باشد.

تقریبا در هر مرحله ای از زندگی چه برای دریافت معافیت تحصیلی نظام وظیفه، چه برای دریافت کارت سوخت، المثنی مدارک، صدور پاسپورت، استعلام خلافی، صدور گواهی سوء پیشینه برای شروع کار و تقریبا هر آنچه در زندگی مربوط به احراز هویت باشد، شما با یکی از دفاتر پلیس + 10 سروکار خواهید داشت.

دفتر پلیس+10 رشت
دفتر پلیس+10 رشت

تاسیس دفتر خدمات انتظامی که با پلیس+۱۰ شناخته می شود، در سال های اخیر روند صعودی داشته و در شهرهای مختلف ایران، شاهد راه اندازی دفاتر ارائه خدمات انتظامی توسط بخش خصوصی هستیم. تا آذر ۹۷ بیش  از ۱۰۳۰ دفتر خدمات انتظامی در ۳۱ استان کشور راه اندازی شده که این روند در ساله های آتی به ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

اکثر این دفاتر را بخش خصوصی که واجد شرایط تشخیص داده شده راه اندازی کرده و زیر نظر پلیس فعالیت دارد.

با توجه به این که سال به سال بخش اعظمی  از خدمات دولت و نهادهای عمومی و انتظامی کشور، توسط پیشخوان های  الکترونیکی از جمله دفاتر امور مشترکین آب و برق  و تلفن و دفاتر خدماتی انجام می پذیرد و نیاز به مراجعه حضوری مردم به نهادهای دولتی کاهش می یابد، لذا استقبال مردم به این مجموعه های خدمات  دهی الکترونیک، در حال افزایش است.

به طور کل در ایران عصر ۱۴۰۰، خدمات فناورانه محور مانند خدماتی که دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات انتظامی انجام می دهد، مخاطب مدار بوده است.

دفتر پلیس+10 رشت
دفتر پلیس+10 رشت

دفاتر پلیس + ۱۰ مستقیم زیر نظر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است و سال به سال به نوع و میزان خدماتی که پلیس از طریق این پیشخوان ها ارائه می کند افزوده می شود.

کلیه هزینه های مدیریتی و دفتر این دفاتر، توسط بخش خصوصی که مجوز دارد، پرداخت می شود و کمک مادی از سوی نهادهای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ارائه نخواهد شد.

دفتر پلیس+ 10 رشت در راستای اهداف دولت الکترونیک ایجاد شده است و خدماتی مانند صدور یا تمدید گواهینامه، المثنی گواهینامه، صدور صورت وضعیت خلافی خودرو، خدمات نظام وظیفه، یارانه، گذرنامه (پاسپورت)، صدور کارت سوخت و المثنی کارت سوخت را ارائه می دهد.

ساعت کاری دفتر پلیس +10 رشت همه روزه از ساعت 8 الی 14  می باشد.

دفتر پلیس+10 رشت
دفتر پلیس+10 رشت

شماره تماس دفتر

013-33322301

آدرس

گیلان، رشت، چهار راه میکاییل

 

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *