1349218 272

خدمات پلیس + 10 رشت

خدمات پلیس + 10 رشت

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: سازمان تأمین اجتماعی هنوز زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان سایر سطوح را اعلام نکرده است. – اخبار اجتماعی –

علی دهقان‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیر و سایر سطوح سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: در حال حاضر این افزایش اعمال شده است و حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیر 57 درصد و سایر سطوح نیز 38 درصد افزایش یافته است.

خدمات پلیس + 10 رشت
خدمات پلیس + 10 رشت

وی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح سرانجام با پیگیری‌های صورت گرفته از شهریورماه عملیاتی شده است، گفت: در همین ارتباط معوقاتی از حقوق بازنشستگان برای ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد سال جاری وجود دارد که سازمان تامین اجتماعی مکلف است این مابه‌التفاوت و معوقات را به حساب بازنشستگان واریز کند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با بیان اینکه هنوز زمان قطعی و رسمی از سوی سازمان تامین اجتماعی جهت پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطح اعلام نشده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در نیمه دوم سال قرار داریم سازمان تامین اجتماعی باید برنامه‌ریزی کند تا قبل از اسفندماه مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح را به حساب آنها واریز کند چرا که در غیر این صورت ما با انباشتگی مبلغ هنگفتی در این حوزه روبرو خواهیم بود.

دهقان‌کیا با ارائه پیشنهادی مبنی بر پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از مهرماه گفت: سازمان تامین اجتماعی می‌تواند در یک زمان‌بندی مشخص و قبل از واریز حقوق ماهیانه بازنشستگان، ما به‌التفاوت را به حساب آنها واریز کند و تاکید ما بر این است که این کار از مهرماه عملیاتی شود.

خدمات پلیس + 10 رشت
خدمات پلیس + 10 رشت

وی در رابطه با فرآیند پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: رقم این وام در حال حاضر به 12 میلیون تومان رسیده است که بنا بر آمار 22 هزار نفر بازنشستگان شهر تهران از این تسهیلات بهره برده‌اند.

آغاز پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مهلت ثبت تقاضای اینترنتی دریافت وام اربعین بازنشستگان کشوری اعلام شد

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *