دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل

ساعت کاری پلیس +10 رشت

ساعت کاری پلیس +10 رشت

شرکت پژوهش و توسعه ناجی، یکی از زیر مجموعه های بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می باشد که در سال 1382 دفاتری را تحت عنوان دفاتر پلیس + 10 تاسیس نمود.

امروزه این مراکز با نام دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شناخته می شوند. ساعت کار پلیس + 10 به دلیل گسترش بیماری کرونا دستخوش تغییراتی شده است که تصمیم داریم به صورت کامل در این مطلب به آن بپردازیم.

ساعت کاری پلیس +10 رشت
ساعت کاری پلیس +10 رشت

با ما همراه باشید. صدور گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، صدور کارت سوخت، خدمات وظیفه عمومی، صدور گذرنامه، تعویض گواهی نامه رانندگی، صدور پروانه کسب (جواز اماکن عمومی)، ترخیص خودرو و صدور خلافی، از مهم ترین خدماتی محسوب می شوند که دفاتر پلیس + 10 ارائه می دهند.

نکته ای که در مورد نحوه کار دفاتر پلیس + 10 باید بدانید این است که ساعت کار پلیس + 10، همان طور که پیش تر اشاره شد، به دلیل گسترش بیماری کرونا در کشورمان دستخوش تغییراتی شده است.

به  طر کلی ساعت کاری مراکز و دفاتر دولتی به دلیل تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تغییر نموده است که ما در این مطلب به شرح ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 می پردازیم.

ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 در سال 1401

در سال 1382 شرکت پژوهش و توسعه ناجی که به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی وابسته می باشد، دفاتری را تحت عنوان دفاتر پلیس + 10 تاسیس نمود.

این دفاتر بعد ها به نام دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی تغییر نام دادند. هدف از راه اندازی دفاتر پلیس + 10، ارائه مجموعه ای از خدمات الکترونیکی انجام شده توسط پلیس کشور بوده و برخی از مهم ترین خدماتی که این دفاتر ارائه می دهند

شامل: صدور گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، صدور کارت سوخت، خدمات وظیفه عمومی، صدور گذرنامه، تعویض گواهی نامه رانندگی، صدور پروانه کسب (جواز اماکن عمومی)، ترخیص خودرو و صدور خلافی می باشد.

در حال حاضر برخی از خدمات ارائه شده توسط دفاتر پلیس + 10، مانند استعلام خلافی خودرو و استعلام خودرو های مکشوفه، از طریق اپلیکیشن پلیس من و به صورت الکترونیکی به افراد ارائه می شود.

به همین خاطر در برخی موارد، دریافت خدمات نیروی انتظامی، نیازمند مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نخواهد بود. با شیوع بیماری کرونا در کشور ایران و تغییر گاه به گاه ساعت کاری و مراکز و دفاتر دولتی به دلیل برخورد با شرایط پیک این بیماری در کشورمان، سوال مهمی را در مورد ساعت کار پلیس + 10، مطرح خواهد نمود.

ساعت کار دفاتر پلیس + 10 در سال 1401 در روز های هفته به غیر از ایام تعطیل از ساعت 7.30 لغایت 14.30 می باشد.

این دفاتر در روز های پنج شنبه  تا ساعت 11.30 به ارائه خدمات الکترونیکی پلیس کشور اعم از صدور گذرنامه، تعویض گواهی نامه رانندگی، صدور پروانه کسب، ترخیص خودرو و صدور خلافی خودرو می پردازند.

ساعت کاری پلیس +10 رشت

 

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *