خدمات اطلاعات اقتصادی خانوار یارانه

پلیس+10 گواهینامه رانندگی

پلیس+10 گواهینامه رانندگی

استعلام و پیگیری صدور گواهینامه رانندگی

پس از گذشتن از سد آزمون تئوری و عملی و قبولی در آزمون، بسیاری از افراد بی‌صبرانه منتظر دریافت گواهینامه خود هستند و نگران از روند ارسال آن. ضمن تبریک به شما عزیزان برای قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی در ادامه راه‌های پیگیری صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی را ارائه کرده‌ایم تا ساده‌تر بتوانید در صورت لزوم روند کار را پیگیری کنید.

پیش از هر چیز باید بدانید که روند ارسال گواهینامه از ۳۰ تا ۴۰ روز طول می‌کشد و در صورتی که به دنبال پیگیری گواهینامه رانندگی جدیدالصدور هستید زودتر از این زمان لازم به پیگیری نیست مگر آنکه نقص مدارک داشته باشید. شرایط صدور گواهینامه را در زمان ثبت‌نام به شما گوشتزد کرده‌اند. متقاضیان باید ۱۸ سال به بالا سن داشته باشند.

مدارک سلامتی روحی و جسمی ارائه کنند و طبیعتا در آزمون‌های عملی و تئوری قبول شده باشند. پس از تکمیل مدارک از راه‌های زیر می‌توانید برای پیگیری صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی اقدام نمایید.

پلیس+10 گواهینامه رانندگی
پلیس+10 گواهینامه رانندگی

روشهای اطلاع از صدور گواهینامه

 

پیگیری گواهینامه رانندگی از طریق اینترنت

این روزها ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای هر کاری از راه اینترنتی انجام می‌شود. پیگیری صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی از طریق اینترنت امکان پذیر است.برای ورود به سایت سامانه رهگیری مرسولات سازمانی از سامانه رهگیری مرسولات سازمانی وارد شوید و از روند ارسال گواهینامه خود آگاه شوید.

توجه داشته باشید که در صورت نقص مدارک فورا نسبت به تکمیل آن اقدام کنید و آدرس پستی خود را بارها کنترل نمایید.

این سیستم به صورت یکپارچه اطلاعات مرسولات را در خود دارد و پس از ارائه کد ملی پس از چند دقیقه از جزئیات مرسولات اطلاعات جامعی ارائه می‌کند.

اطلاعاتی مانند زمانی که مدارک تحویل داده شده و زمانی که ثبت شده، نام فرستنده و گیرنده و تاریخ ارسال به آدرس پستی و وزن مرسوله و هزینه پست، همگی این اطلاعات در سایت ثبت خواهد شد.

پلیس+10 گواهینامه رانندگی
پلیس+10 گواهینامه رانندگی

پیگیری صدور گواهینامه رانندگی جدیدالصدور از طریق تلفن

با شماره گیری شماره تلفن های مربوطه می‌توانید در صورتی که بیش از ۴۰ روز از قبولی در آزمون گذشته نسبت به پیگیری صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی اقدام نمایید.

 

پیگیری صدور گواهی نامه رانندگی با کد ملی از طریق پیامک

با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۱۰۰ می‌توانید از وضعیت گواهینامه خود آگاه شوید. کافیست عدد ۱ را به این شماره ارسال کنید تا خدمات پلیس +۱۰ از طریق پیامک برای شما آغاز شود. در صورتی که پیش از این از خدمات سامانه ۱۱۰۰ استفاده کرده باشید پیغامی مبنی بر درستی شماره تلفن و کد ملی برای شما ارسال می‌شود اگر این ارقام در مورد کد ملی و شماره تلفن درست است عدد صفر را ارسال می‌کنید.

این سامانه تمامی خدمات پلیس +۱۰ از قبیل پیگیری صدور گواهینامه جدیدالصدور، کارت ماشین، گواهی سوء پیشینه و غیره را به شما اطلاع رسانی می‌کند.

پلیس+10 گواهینامه رانندگی
پلیس+10 گواهینامه رانندگی

مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+10

مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ هم یکی از گزینه‌هاست که در مواردی که نقص مدارک وجود داشته باشد باید حتما به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنید.

پیش از آنکه نسبت به پیگیری صدور گواهینامه اینترنتی یا پیامکی یا تلفنی اقدام نمایید، از مدارکی که لازم بوده ارسال کنید و آدرس محل سکونت اطمینان حاصل کنید و زمان پیگیری در صورتی‌که کد ملی خود را حفظ نیستید حتما کارت ملی را همراه داشته باشید زیرا در تمای این سه روش پیگیری گواهینامه رانندگی جدیدالصدور تنها با کد ملی امکان پذیر خواهد بود.

در صورتی که بیش از ۴۰ روز از مدت ارسال گواهینامه گذشته یا نقص مدارک مانع ارسال گواهینامه شده و یا در زمینه آدرس اشکالی پیش آمده که با پیگیری از روش‌های گفته شده مشکل برطرف خواهد شد.

پلیس+10 گواهینامه رانندگی
پلیس+10 گواهینامه رانندگی

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *