پلیس+10 مرکز رشت

تمدید سریع گذرنامه برای اربعین در رشت

تمدید سریع گذرنامه برای اربعین در رشت

سردار مهدی حاجیان گفت: به منظور ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)، ساعت فعالیت مراجع و مراکز صدور گذرنامه از ۸ صبح تا ۱۸ افزایش یافته و همکارانمان در این مراکز بعد از این ساعت تا ارائه خدمات به آخرین فرد حاضر در مرکز صدور گذرنامه، در خدمت زوار عزیز اربعین حسینی (ع) هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا اظهار کرد: پلیس برای این که بتواند تردد زوار عزیز اربعین حسینی (ع) را تسهیل کند، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی افزود: برخی از هموطنانمان که اعتبار گذرنامه شان منقضی شده و مشتاق حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) هستند می‌توانند با مهر پلیس در این راهپیمایی عظیم و معنوی شرکت کنند. صدور برگ ویژه و خاص تردد اربعین (گذرنامه موقت تردد زوار اربعین) از دیگر تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران عزیز حسینی (ع) است.

تمدید سریع گذرنامه برای اربعین در رشت
تمدید سریع گذرنامه برای اربعین در رشت

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا ادامه داد: در بحث تمدید گذرنامه نیز تمهیدات ویژه‌ای پیش بینی شده است به گونه‌ای که مردم عزیز می‌توانند برای تمدید گذرنامه شان به تمامی مراجع صدور گذرنامه مراجعه کنند و در شهرستان‌ها نیز به پلیس اطلاعات مراجعه کنند./تمدید سریع گذرنامه برای اربعین در رشت

سردار حاجیان با اشاره به افزایش تقاضا برای صدور یا تمدید گذرنامه طی روزهای اخیر بیان کرد: به منظور ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)، ساعت فعالیت مراجع و مراکز صدور گذرنامه از ۸ صبح تا ۱۸ افزایش یافته و همکارانمان در این مراکز، بعد از این ساعت تا ارائه خدمات به آخرین فرد حاضر در مرکز صدور گذرنامه، در خدمت زوار عزیز اربعین حسینی (ع) هستند.

این مقام ارشد انتظامی فرآیند صدور برگ ویژه و خاص تردد اربعین حسینی (ع) (گذرنامه موقت تردد زوار اربعین) را در بازه زمانی ۴۸ تا ۷۲ ساعت اعلام و بیان کرد: مردم هیچ گونه دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند و بدانند که ما برای خدمات دهی به زوار اربعین حسینی (ع) پای کار هستیم.

بر اساس این خبر، همچنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده‌اند یا تاریخ صدور گذرنامه‌هایشان قبل از ششم شهریورماه ۱۳۹۱ است خواست جهت اخذ خدمات تنها به «دفاتر پلیس + ۱۰» مراجعه کنند.

تمدید سریع گذرنامه برای اربعین در رشت
تمدید سریع گذرنامه برای اربعین در رشت

در این اطلاعیه تاکید شده است متقاضیان می‌توانند با دریافت «برگ ویژه اربعین» به عنوان سند مسافرتی و به جای گذرنامه، از مزایای یک بار تردد مرزی به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری با هزینه‌ای معادل یک دهم گذرنامه‌های عادی بهره مند شوند.

شایان ذکر است که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، طی اطلاعیه‌ای عنوان کرد افرادی که تاریخ صدور گذرنامه یشان پس از تاریخ ششم شهریور ۱۳۹۱ است و اعتبار آن به اتمام رسیده و یا ۶ ماه و کمتر از اعتبار آن باقی است در صورت داشتن گذرنامه سالم می‌توانند به ادارات صدور گذرنامه مراجعه و از مزایای یک بار خروج به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری برخوردار شوند.

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *