پلیس+۱۰ شعبه رشت
سازمان ناجا به عنوان یکی ازسازمانهای تامین و ایجاد امنیت ملی و نهادهای خدمات رسانی دولتی، در راستای مشتری مداری وتکریم ارباب رجوع سعی بر این دارد تا با رصد فعالیتهای سازمانی و خدماترسانی خود نسبت به جلب رضایت مردم در زمینههای مختلف انتظامی و خدماتی با راهاندازی دفاتر پلیس+۱۰ و بهرهگیری از امکانات IT اقدام کند.
عمده خدمات پلیس+۱۰ شامل خدمات وظیفه عمومی، کارت سوخت، گواهینامه رانندگی، گذرنامه و برخی موارد دیگر است.
طرح پلیس+۱۰ با سه خدمت عمومی گذرنامه، گواهینامه، اجرائیات (تخلفات راهنمایی و رانندگی) در سال ۸۲ آغاز شد و به تدریج تعداد دفاتر در سطح کشور افزایش پیدا کرد و کانون آنها به بخش خصوصی واگذار شد.
مراکز پلیس+۱۰ که در راستای اهداف دولت الکترونیک ایجاد شده اند خدمات زیر را ارائه می دهند:
خدمات وظیفه عمومی(صدور المثنی، تعویض کارت پایان خدمت و معافیت و …)
صدور صورت وضعیت خلافی خودرو
صدور گواهی عدم سوء پیشینه
کارت سوخت
مدارک لازم جهت صدور المثنی کارت هوشمند سوخت و پیگیری کارت سوخت
مدارک لازم جهت صدور المثنی کارت هوشمند سوخت
۱. حضور مالک وسیله (درصورت عدم حضور مالک، ارایه وکالتنامهای که در آن کلمه کارت سوخت به صراحت ذکر شده باشد)
۲. اصل و کپی كارت یا سند یا بنچاق خودرو
۳. شناسنامه یا کارت ملی مالک یا وكیل ایشان جهت احراز هویت
۴. ارائه آدرس كامل پستی به همراه كد پستی و شماره ملی مالک در صورت تغییر آدرس مالک (كارت سوخت برای مالک صادر می گردد)
۵. پرداخت مبلغ به شرح ذیل:
صاحب حساب | شماره حساب | بانک | مبلغ دریافتی |
شركت ملی پخش وپالایش فرآورده های نفتی |
1194334/50 | ملت |
100،000 ریال
|
توجه: برای خودروهای با پلاک قدیمی کارت المثنی صادر نمیگردد.
توجه: هر خدمتی که متعاقب آن به متقاضی پرینت ارائه شود، به ازاء هربرگ مبلغ 4،000 ریال (چهارصد تومان) دریافت میشود.
در صورت داشتن هرگونه سؤال، پیشنهاد یا انتقاد پیرامون سامانه هوشمند سوخت میتوایند با مرکز تماس شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با شماره 09627 تماس حاصل نمایید.
پیگیری کارت سوخت
برای پیگیری کارت سوخت با توجه به شماره مرسوله پستی برای رهگیری کارت خود میتوانید به سایت شركت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 09687 شركت پست تماس حاصل فرمایید.
کارت سوخت، در صورت صحت نشانی و حضور در محل، حداکثر 5 روز پس از تاریخ تحویل به شرکت پست، در محل مورد نظر با كنترل مدارك زیر تحویل خواهد شد.
در صورت گذشت بیش از 15 روز از تاریخ تحویل كارت سوخت به شركت پست ، با در دست داشتن مدارك زیر برای دریافت آن به اداره پست مراجعه نمایید.
مدارک لازم برای تحویل کارت هوشمند سوخت (درب منزل یا اداره پست):
- شناسنامه مالكیت یا سند(بنچاق) یا كارت شناسایی خودرو
- مدرک شناسایی مالک خودرو (شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، یا گذرنامه)
حضور یا مراجعه خود مالک ضروری نیست.
تمامی مالکان خودرو و موتورسیکلت برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت کارت هوشمند سوخت خودرو، کافی است شماره پلاک خودرو خود را از طریق ساختار ارائه شده توسط پیام کوتاه SMS به شماره 30005150 ارسال کنند و در صورتی که قالب و ساختار مشخص شده در نوشتن شماره پلاک در پیام کوتاه رعایت شود راهنما به طور خودکار در همان لحظه پاسخ خواهد داد.
نوشتن یک دیدگاه