دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل

دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل

دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل

پلیس + 10 مجموعه‌ای از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط پلیس در ایران است که در دفاتری به نام دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (سابقاً دفاتر پلیس+۱۰) ارائه می‌شود. در دفاتر پلیس +10 خدماتی ارائه می‌شود که به جهت رفاه حال هموطنان در سراسر کشور قابل دسترسی هستند. خدمات پلیس + 10 شامل خرید دفترچه راهنمای وظیفه عمومی، تعویض کارت پایان خدمت و… است. اکثر مردم از صرف زمان در دفاتر پلیس +10 به دلیل عدم دانستن خدمات این دفاتر رنج می‌برند. در ادامه این مطلب شما را با شرح این خدمات پلیس + 10 آشنا خواهیم کرد.

دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل
دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل

پلیس+10 چه خدماتی دارد؟ 

در سال 1382 شرکت پژوهش و توسعه ناجی وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، اقدام به تاسیس دفاتری با عنوان دفاتر پلیس + 10 نمود که بعدها به عنوان دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی تغییر نام داد. هدف از راه اندازی دفاتر پلیس + 10 ، ارائه مجموعه‌ای از خدمات الکترونیکی انجام شده توسط پلیس کشورمان بوده که برخی از مهم ترین این خدمات عبارتند از:

در حال حاضر، برخی از خدمات ارائه شده توسط دفاتر پلیس + 10 همچون استعلام خلافی خودرو و استعلام خودروهای مکشوفه، از طریق اپلیکیشن پلیس من و به صورت الکترونیکی به افراد ارائه می گردد. بنابراین در برخی موارد، دریافت خدمات نیروی انتظامی، نیازمند مراجعه به پلیس + 10 نمی باشد.

با شیوع بیماری کرونا در کشورمان و تغییر گاه به گاه ساعت کاری مراکز و دفاتر دولتی به دلیل برخورد با شرایط پیک این بیماری در کشورمان، سوال مهمی که در رابطه با دفاتر پلیس + 10 از سوی مراجعین این دفاتر پرسیده می شود، این سوال بوده که ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 در سال 1400 چه ساعاتی می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 رشت در سال ۱۴۰۰ در روزهای هفته شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 می باشد و به ارائه خدمات الکترونیکی پلیس کشور از قبیل صدور گذرنامه، تعویض گواهینامه رانندگی، گذرنامه، خدمات یارانه، خدمات کارت سوخت، ترخیص خودرو و صدور خلافی خودرو مشغول می باشند.

آدرس دفتر پلیس+10:

گیلان، رشت، چهارراه میکاییل

شماره تماس:

013-33322301

دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل
دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل

ساعت کار تمامی شعبه‌های دفاتر پلیس + 10

در بخش قبل توضیح دادیم که ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 رشت در روزهای عادی سال ۱۴۰۰ به چه صورت بوده و صدور گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، صدور کارت سوخت، خدمات وظیفه عمومی، صدور گذرنامه، تعویض گواهینامه رانندگی، خدمات یارانه ، ترخیص خودرو و صدور خلافی خودرو، برخی از مهم ترین خدمات ارائه شده از سوی پلیس + 10 می باشند.

اما همانطور که می دانید، مراکز و دفاتر دولتی برابر قوانین کشور ما در هفته اول سال و نوروز تعطیل بوده و خدمات خود را به متقاضیان ارائه نمی کنند. بنابراین ممکن است این سوال مطرح شود که ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 در ایام نوروز به چه صورت می باشد؟ آیا ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 در ایام نوروز نیز مانند سایر مراکز دولتی بوده و این دفاتر نیز در هفته اول نوروز تعطیل می باشند؟

در پاسخ به سوال ساعت کاری دفاتر پلیس + 10 در ایام نوروز باید گفت بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، با هدف رسیدگی به درخواست های مشمولان در زمینه های اعزام به خدمت، معافیت کفالت و سایر درخواست های مربوطه ، برخی از دفاتر پلیس+۱۰ در سراسر کشور در ایام نوروز ارائه دهنده خدمات پلیس کشور می باشند.

دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل
دفتر پلیس+10 چهارراه میکاییل

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *