سایت پلیس+10 خلافی خودرو

سایت پلیس+10 خلافی خودرو

سایت پلیس+10 خلافی خودرو

یکی از اصلی ترین دغدغه برای مالکان خودرو زمانی که می خواهند خرید یا فروشی را انجام بدهند، استعلام خلافی خودرو می باشد قطعا شما هم اگر یکبار خرید یا فروش خودروی را انجام داده باشید با خلافی خودرو آشنایی دارید.

در گذشته به این صورت بود که تنها با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 این امکان فراهم بود اما رفته رفته روش های جدیدی اضافه شد. ولی هنوز هم عده هستند که ترجیح میدهند برای پرداخت خلافی خودروشان به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند و در واقع یکی از اصلی ترین اهداف این دفاتر ارائه خدمات با سهولت و راحتی به مراجعه کنندگان است.

سایت پلیس+10 خلافی خودرو
سایت پلیس+10 خلافی خودرو

دفاتر پلیس + 10

شاید برخی از افراد از اینکه اطلاع کاملی از خدمات دفاتر پلیس +10 ندارند، رنج می برند ولی این دفاتر می توانند به مراجعه کنندگان خدمات متنوعی را ارائه دهند که یکی از اصلی ترین خدمات استعلام خلافی خودرو است. از دیگر خدمات پلیس+10 شامل:

اگر شما هم می خواهید برای استعلام خلافی خودروتان اقدام کنید می توانید با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 ، میزان خلافی تان را دریافت نمایید و در صورت تمایل نسبت به پرداخت آن نیز اقدام نمایید.

اطلاعات پلیس+10 رشت

سایت پلیس+10 خلافی خودرو
سایت پلیس+10 خلافی خودرو

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه میکاییل

آدرس سایت: www.rasht10.it

شماره تماس:33322301-013

پلیس+10 رشت همه روزه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 14 آماده خدمت رسانی است .

برای پرداخت میزان خلافی خودرو روش های دیگری مانند وب سایت راهور ناجا نیز وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید به صورت آنلاین اقدام به دریافت خلافی خودروتان نمایید.

سایت پلیس+10 خلافی خودرو
سایت پلیس+10 خلافی خودرو

اگر قصد دارید از سایت راهور ناجا استفاده کنید باید وارد وب سایت شوید و در قسمت پایین صفحه اصلی ، بر روی گزینه استعلام میزان تخلفات رانندگی کلیک نمایید و بعد از آن شماره هشت رقمی که در پشت کارت خودرو شما وجود دارد را در کادر مشخص شده وارد نمایید و پس از آن کد امنیتی را به صورت صحیح تایپ کرده و در نهایت کلید جستجو را کلیک نمایید تا نتایج برای شما نشان داده شود.

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *